loading...
سرگرمی و طنز و اخبار و ......
حسن اسلامی بازدید : 44 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

چگونه خوش‌ عکس شویم ؟

چگونه خوش‌ عکس شویم ؟

قدیم‌ترها عکس گرفتن سخت بود به دلیل اینکه هر کسی توان خرید دوربین عکاسی را نداشت و انگار آن زمان‌ها علاقه زیادی به ثبت روزها نبود اما این روزها دوربین‌های دیجیتال کوچک و گوشی‌های دوربین‌دار چنان تب عکاسی را بین مردم زیاد کرده است که تقریبا نیمی از مردم لحظه به لحظه روزهای خود را ثبت می‌کنند و همه به نحوی درگیرگرفتن عکس از خود و اطرافیان‌شان هستند اما مسئله مهم این است که آیا همه خوش‌عکس هستیم و به چه کسانی بد عکس می‌گویند؟ آیا یک عکاس خوب می‌تواند از یک شخص بد عکس یک عکس خوب بگیرد؟ یا چه کنیم تا خوش‌عکس باشیم؟ این سؤالات همیشه در ذهن کسانی وجود دارد که عکس گرفتن را دوست دارند. نادر داوودی – عکاس سرشناس ایران- با پیشنهادات خود به ما کمک می‌کند تا جواب این سؤال‌ها را به دست بیاوریم.

چه کسانی فتوژنیک هستند

در عکاسی مفهوم خوش‌عکس بودن را فتوژنیک می‌گویند، یعنی کسی که ذاتا در ژن او چیزی است که می‌توان از او عکس خوب گرفت، یعنی این مسئله در «دی ان ای»  شخص وجود دارد و این افراد چند ویژگی دارند که معمولا تشخیص آن برای عکاسان آسان است. وقتی یک عکاس در یک جمع حضور دارد به طور ناخودآگاه علاقه‌مند است از یک شخص خاص عکس بیشتری بگیرد، یک بخشی از این مسئله مربوط به زیبایی شخص می‌شود و بخش مهم آن این است که عکاس متوجه می‌شود وقتی از آن شخص عکس می‌گیرد او در جمعی که حضور دارد ارتباط صحیح‌تری با دوربین برقرار می‌کند که این یک مسئله کاملا حسی، درونی و روانی است به اصطلاح می‌گوییم از دوربین نمی‌ترسد و به‌راحتی با دوربینی که به او توجه می‌کند ارتباط برقرار می‌کند و از آن فرار نمی‌کند. ترس از دوربین فقط در بین انسان‌های عادی نیست؛ هستند چهره‌های سرشناسی در دنیا که از دوربین فراری‌اند و به هیچ‌وجه نمی‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و البته هستند آدم‌هایی که اصلا چهره و سرشناس نیستند اما به‌عنوان مثال در یک جمع فامیلی یا یک پیک‌نیک به قدری با دوربین راحت هستند که غیر قابل باور است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حسن اسلامی بازدید : 45 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)


کشف علت تمایل پستانداران به تک‌ همسری

کشف علت تمایل پستانداران به تک‌ همسری

پژوهش جدید دانشمندان دانشگاه کمبریج نشان داده که پستانداران نر تنها برای تولید کودکان سالم‌تر به تک‌همسری روی نمی‌آورند بلکه این کار از آن روست که با جفت خود باقی مانده و از وی در برابر آسیب‌ها حفاظت کنند.
نظریات قبلی نشان داده بود که حیوانات بویژه نخستین‌ها برای حمایت از فرزندان خود در برابر کشته شدن تک همسری را انتخاب می‌کنند و هنگامی که مراقبت از فرزند بطور مشترک انجام می‌شود، کودک در نهایت باهوش‌تر خواهد شد.
اما محققان کمبریج اکنون بر این باورند که دلیل اصلی انتخاب یک جفت برای کل عمر توسط نرها جهت حمایت از وی بوده و همین طور این واقعیت که انتخاب جفت مناسب محدود است.
اگرچه این امر برای نرها محدودکننده بنظر می‌رسد که تنها یکی از اعضای جنس مخالف را برای جفت‌گیری انتخاب کنند اما درصد زیادی از نرهای پستاندار این کار را کرده و کارشناسان همیشه از درک آن عاجر بودند.
اکنون پس یک بررسی دقیق در مورد رفتار بیش از ۲۵۰۰ گونه پستاندار، دانشمندان توانسته‌اند فرایندهایی که پستانداران نر را به اتخاذ تک‌همسری اجتماعی به عنوان یک راهکار تولیدمثل هدایت کرده، توضیح دهند.

 

حسن اسلامی بازدید : 59 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

مواظب ویروس آنجلینا جولی باشید

مواظب ویروس آنجلینا جولی باشید

آنجلینا جولی‌ ستاره ای شناخته شده است که نام او در هر کجا ، کلیک مخاطب را به دنبال خواهد داشت . او اخیرا به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود معرفی شده است.

ویروس جدید که به ویروس «آنجلینا جولی» معروف است توسط آزمایشگاه (Threat Track) شناسایی شد. ویروس تحت عنوان ایمیل «آنجلینا جولی :پردرآمدترین بازیگر زن» که از سوی خبرگزاری سی ان ان ارسال شده در اسپم (Spam) قرار می گیرد. با باز کردن ایمیل و دانلود هر یک از لینک های آن تصویر شبیه به صفحه فلش پلیر ظاهر شده (فلش پلیر را به روز کنید) و با کلیک آن نرم افزاری نصب می شود که بدون اطلاع شما قادر به سرقت اطلاعات بانکی می باشد.

این ویروس یکی از انواع Z bot و Zeus است که صرفا اطلاعات اقتصادی و مالی فرد را هدف قرار می دهد.

«رویال بیبی» (کودک سلطنتی) یکی دیگر از ویروس های اینچنینی است که به سرقت اطلاعات بانکی همت دارد.

حسن اسلامی بازدید : 48 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد و تا 2018 در سانتیاگو برنابئو ماندنی

 می‌شود. این تمدید قرارداد باعث می‌شود رونالدو با 17 میلیون درآمد خالص در هر یک از 5

 فصل آینده که یک میلیون یورو بیشتر از درآمد مسی است، پردرآمدترین بازیکن فوتبال

 اسپانیا نام بگیرد.

رونالدو تاکنون مالک 60 درصد از حق انتشار تصویر خود است و 40 درصد بقیه به

رئال مادرید تعلق د ارد اما اکنون او این درصد را افزایش خواهد داد. فلورنتینو پرس و

کریستیانو رونالدو در لس‌آنجلس بالاخره گفت‌و‌گویی را که مدت‌ها به تعویق افتاده بود،

انجام دادند؛ سوء‌تفاهمات را برطرف کردند.

حسن اسلامی بازدید : 38 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

وقتی این مرد ۱۲۳ کیلو از وزنش را کم میکند + عکس

به نقل از ای.بی.سی نیوز، «توماس مک لینتر» اهل ایرلند شمالی توانست ۱۲۳ کیلو وزن کم کند و به وزن دلخواهش برسد.

وقتی این مرد 123 کیلو از وزنش را کم میکند + عکس

وی به درخواست دوستانش به موسسات کاهش وزن در انگلیس پیوست و توانست در هفته نخست تمرینات برای کاهش وزن، ۵ کیلو وزن کم کند.

وقتی این مرد 123 کیلو از وزنش را کم میکند + عکس

این مرد ۴۳ می گوید: پیش از آنکه برنامه کاهش وزنم را آغاز کنم هیج انرژی برای انجام کارهای روزانه خود نداشتم و تمامی برنامه های روزانه ام خوابیدن روی کاناپه بود.

وی افزود: الان همه چیز اسان است و من بسیار شاد هستم.

حسن اسلامی بازدید : 36 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

تو اتوبوس زن جوون و خوش سیمایی رو دیدم که داشت لباس زیر و لوازم آرایش می فروخت یکی از مسافرا با بی احترامی اون و هل داد و بلند داد زد که :زنیکه حالا تو این جا تنگی اومدی تو گوش ما داد می زنی لباس زیر 2 تومن؟زنِ جوون جواب نداد اما مسافر ول کن نبود یهو انگار که بغضش بترکه و از این حرفا خسته شده باشه گفت:چیه؟دارم نونمو از راهِ حلال در میارم.خوبه برم تو خیابون و شوهر تو و بقیه رو از راه به در کنم تا خرجم درآد... تورو به خدا به کسایی که دست فروشی می کنن مخصوصاً خانوما احترام بذارید ا

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 5,636
  • کدهای اختصاصی