loading...
سرگرمی و طنز و اخبار و ......
حسن اسلامی بازدید : 53 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چیـنی ها کــل پــاریـس را کــپـی کــــردند ! + عکس

 چینی ها در دنیا به کپی کاری از محصولات مشهورند. این بار آنها نه یک برند مشهور و معروف را که یک شهر را یک جا کپی کرده اند.    به گزارش ایران ویج، محله تیاندوچنگ نزدیک هانگژو پایتخت استان ژجیانگ جایی است که چند وقتی است به پاریس قلابی مشهور شده است. محله ای…


 چینی ها در دنیا به کپی کاری از محصولات مشهورند. این بار آنها نه یک برند مشهور و معروف را که یک شهر را یک جا کپی کرده اند.
 
 به گزارش ایران ویج، محله تیاندوچنگ نزدیک هانگژو پایتخت استان ژجیانگ جایی است که چند وقتی است به پاریس قلابی مشهور شده است. محله ای که می توانید در آن یک برج ایفل، طاق پیروزی و بسیاری از نماهای مشهور و معروف پاریس را ببینید. شرکت سازنده این محله که ۱۹ کیلومتر مربع مساحت دارد هدف خود را جذب توریست خارجی عنوان کرده و همین طور تازه عروس و دامادهای چینی که هزینه سفر به پاریس را ندارند هم به عنوان مخاطبان بعدی شهر خود معرفی کرده است. در پاریس چینی نزدیک به ده هزار نفر می توانند زندگی کنند.
 

 
  

  
  
  
 
 
 

 
 
 

حسن اسلامی بازدید : 36 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

پارک آبی در باهاما؛

ترسناک ترین پارک آبی دنیا + عکس

تونل آبی این پارک آبی به زیر استخری می رود که درآن پر از کوسه های خطرناک است.

یکی از ترسناک ترین و بزرگ ترین پارک های آبی جهان، پارک آبی در باهاما است که کشوری است انگلیسی‌ زبان و شامل بیش از سه هزار جزیره بزرگ و کوچک در اقیانوس اطلس که در شرق فلوریدا آمریکا و در شمال کوبا قرار دارد. جمعیت باهاما ۳۵۰ هزار نفر و پایتخت آن ناسائو است.

تونل آبی این پارک آبی به زیر استخری می رود که درآن پر از کوسه های خطرناک است.

انسان در دخال محفظه ای شیشه ای و تونلی مانند از این سرسره آبی و از کنار کوسه ماهی ها رد شده و درون حوض چه آبی می افتد. شیب این سرسره به حدی است که فردی که آن را امتحان می کند با سرعت ۳۵ مایل در ساعت آن را طی می کند.

01(170) [www.iranvij.ir]

02(144) [www.iranvij.ir]

03(102) [www.iranvij.ir]

04(64) [www.iranvij.ir]

05(53) [www.iranvij.ir]

حسن اسلامی بازدید : 22 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

حضور عابدزاده در كنسرت لس آنجلس+عكس

۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۱۷
عقاب آسيا به دعوت يك گروه موسيقي سنتي ايراني به سالن اجراي كنسرت در لس آنجلس رفت.
 

 

به گزارش پارس،به نقل ازجام نیوز؛ عقاب به دعوت همای وارد سالن می شود که اجرای گروه مستان را ببیند. گوشه ای از سالن می نشیند. همای متوجه حضور احمدرضا در سالن می شود. بعد از اولین آهنگ اعلام می کند که احمدرضا عابدزاده در سالن حضور دارد.

همه برایش دست زدند هنوز هم محبوب است مثل همان روزی که توپ را با یک دست در جهنم ملبورن گرفت همه دوستش دارند حتی در آن ینگه دنیا از جایش برمی خیزد. دستش را روی سینه اش می گذارد به نشانه تشکر از مردمی که هنوز او را فراموش نکردند. آری محبوبیت عابدزاده پایان ندارد. عقاب همیشه در اوج می ماند.

حسن اسلامی بازدید : 16 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

اولین همبرگر مصنوعی جهان امروز سرو می‌شود فست فود

خبرگزاری تسنیم: اولین همبرگر مصنوعی جهان تا ساعاتی دیگر در کنفرانسی در لندن طبخ شده و توسط داوطلبی خورده خواهد شد تا طعم اولین قدم در راستای تولید مصنوعی مواد غذایی در جهان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، دانشمندان هلندی با کشت دادن سلول‌های گوشت گاو در آزمایشگاه رشته‌های ماهیچه‌ای به دست آوردند و امروز قصد دارند با ترکیب آنها با یکدیگر اولین همبرگر مصنوعی جهان را سرو کنند.

به گفته محققان این تکنولوژی می‌تواند شیوه ای پایدار برای مواجه شدن با تقاضای روز‌افزون مصرف‌کنندگان برای گوشت به شمار رود. با این‌همه منتقدان بر این باورند بهترین راه برای مواجه شدن با روند رو به رشد تقاضای گوشت، کاهش دادن مصرف آن است.

هزینه تولید این گوشت مصنوعی 215000 پوند بوده‌است. پروفسور مارک پست از دانشگاه ماستریخ می‌گوید از این رو قرار است امروز اولین همبرگر مصنوعی جهان سرو شود که دامداری برای محیط زیست ضررهای فراوانی دارد و توانایی تامین نیازهای رو به رشد انسان‌ها را نیز ندارد،‌در عین حال از کشته شدن حیوانات نیز جلوگیری خواهد شد.

اما از سویی دیگر تارا گارنت، رئیس شبکه مطالعات سیاست تغذیه در دانشگاه آکسفورد معتقد است سیاستگزاران باید فراتر از راه‌حلهای تکنولوژیکی بروند زیرا درحال حاضر 1.4 میلیارد انسان برروی زمین به اضافه وزن و چاقی مبتلا هستند و همزمان در سوی دیگر جهان یک میلیارد نفر از گرسنگی و بی‌غذایی در عذابند. این پدیده عجیب و غیر قابل قبول است و راه حل آن تولید غذای بیشتر نیست بلکه تغییر سیستم تامین غذا و دسترسی به مواد غذایی است.

مطالعه‌ای که برروی میزان اثرات زیست‌محیطی تولید گوشت مصنوعی و طبیعی انجام گرفته نشان می‌دهد تولید گوشت مصنوعی 45 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند و 96 درصد گازهای گلخانه‌ای کمتر تولید و 99 درصد فضای کمتری مصرف می‌کند.

پست از تکنیک سلول‌های بنیادین که در اکثر آزمایشگاه‌های دنیا برای تولید اندام‌های بدن و درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد،‌برای تولید منابع غذایی بهره‌ برده است. وی سلول‌های بنیادین را از گوشت گاو استخراج کرده و به همراه مواد مغذی و شیمیایی کشت داد تا بتواند بافت گوشتی تولید کند. سه هفته بعد بیش از یک میلیون رشته گوشتی درون ظرف کشت ایجاد شده بود. این رشته‌های گوشتی منجمد شده و قرار است امروز به شکل یک همبرگر پخته شوند.

حسن اسلامی بازدید : 13 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

عقش یا عشق؟؟؟

 


عقش یا عشق؟؟؟

از دیرباز بشر به پدیده عشق علاقه مند بوده است اما تـا امـروز تعریف دقیق و فراگیری از عشق كه بتــوانـد هـمه را قانع سازد ارایه نگردیده است. برخی معـتقدنـد كـه بـطـور غریزی عشق را می شناسند بنابراین اصلا زحمت تعریف كـردن آن را بـه خـود نـمی دهــنـد. امـا درسـالـهـای دانشمندان تـحـقـیـقـات گـسترده ای درباره عشق صورت داده و به یافته های بسیار جالبی نیز دست یافتـه انـد. از جمله آنها مـیـتـوان به فرضیه: "مثلث عشق" اشاره كـرد.

این فرضیه عشق را به سه مولفه تقسیم بندی مـیـكنـد: صمیمیت، شهوت(هوس) و تعهد.

هـمچنـیـن بـه واسـطه آزمـایشـات گـونـاگون تـفاوتهای ابراز عشق در دو جنس مرد و زن مشخص گردیده اند. برای مثال مشـخص شده كـه زنـان در عـشـق بـه دوسـتی و منافع مـشـتـرك بـیـشتـر بـها می دهند و بـیـشتر از مـردها از حـسادت رنـج بـرده و وابـستگی بیشتری به فرد مقابل خود پیدا می كنند. در زیـر به سبـك های مـخـتـلف عشـق اشاره گردیده است:

1- اروس(
EROS): عشق شهوانی - عـشق بـه زیبایی - فاقد منطق - عشق فیزیكی كه بواسطه جذابیت و كشش های جسمانی و یا ابراز آن بطور فیزیكی نمایان میگردد -همان عشق در نگاه اول - با شدت آغاز شده و بسرعت فروكش میكند.

2- لودوس(
LUDUS): عـشق تـفننی - ایـن عشـق بـیـشتـر مـتعلق به دوران نوجوانی میباشد - عشق های رمانتیك زودگذر - لودوس ابراز ظاهری عشق میباشد - كـثرت گرا نسبت به شریك عشقی - به اصطلاح فرد را تا لب چشمه برده و تشنه بازمی گرداند -رابطه دراز مدت بعید بنظر میرسد.

3- فیلو(
PHILO): عشق بـرادرانـه - عـشـقـی كـه مبتنی بر پیوند مشترك می باشد -عـشقی كـه بـر پـایـه وحـدت و هـمـكاری بـوده و هـدف آن دسـتـیـابی بـه منافع مشترك میباشد.

4- استورگ(
STORGE): عشق دوستانه - وابسته به احترام و نگرانی نسبت به منافع مـتقابل - در این عشق همنشینی و همدمی بیشتر نمایان می باشـد - صـمـیـمـانـه و متعهد- رابطه دراز مدت است - پایدار و بادوام - فقدان شهوت.

5- پراگما(
PRAGMA): عشق منطقی - این مختص افرادی است كه نگران این موضوع میباشند كه آیا فرد مقابلشان در آینده پدر یا مادر خوبی برای فرزندانشان خواهند شد؟ عشقی كه مبتنی بر منافع و دورنمای مشترك می باشـد - پـایـبند بـه اصـول مـنـطـق و خردگرا میباشد - همبستگی برای اهداف و منافع مشترك.

6-مانیا(
MANIA): عشق افراطی - انحصارطلب، وابسته و حسادت برانگیز - شیفتگی شدید به معشوق - اغلبا فاقد عزت نفس -عدم رضایت از رابطه - مانند وسوسه میماند و میتـواند بـه احساسات مبالغه آمیز و افراطی منجر گردد - عشق دردسر ساز - عشق وسواس گونه.

7-اگیپ(
AGAPE): عشق الهی - عشق فداكارانه و از خودگذشته-عشق نوعدوستانه (تمایل انجام دادن كاری برای دیگران بدون چشمداشت) - عشق گرانقدر .

پژوهشها حاكی از آن میباشد كه زنان بیشتر به عشق از نوع پراگما، استورگ و مانیا و مردان به لودوس و اروس گرایش دارند.

مثلث عشق

تجربه عشق شامل عملكرد اجزاء صمیمیت، هوس(شهوت) و تعهد میباشد. شما برای دسـتـیـابـی بـه یك رابـطه سـالم و پـایدار مـی بــاید اعتدال را میان این سه عنصر برقرار سازید. اكنون به تعریف آنها میپردازیم:

تعهد: تا چه اندازه شما خود را وقف آن میكنـید كه رابطه یتان را شاداب و با طراوت نگاه دارید؟ و یا تا چه اندازه با یارتان صادق می بـاشـید؟ شـامل مسئولیت پذیری، وفاداری و وظیفه شناسی میباشد. تعهد در رابطه به مفهوم آن است كه اكـثر موانع و مشكلات را می توان با كمك یكدیگر از میان برداشت - وفادار حتی در سخت ترین شرایط.

صمیمیت: نزدیكی در رابطه - اموری كه شما و یارتان در آن سهیم می بـاشـیـد اما فرد دیـگری از آنـها آگـاهـی ندارد - رازها و تجربـیات فردی و مشترك - صمیمیت امری فراتر از نزدیكی جنسی و فیزیكی می باشد. تا چه اندازه شـما در كنـار یـارتان احـساس راحت بودن میكنید؟ آیا قادر به بیان عقاید و نقطه نظرهای خود میباشید ؟ بـدون آنـكه از مـورد انتقاد قرار گرفتن و نكوهش شدن واهمه داشته باشید؟ آیا هنـگامی كـه صحبت میكنید واقعا به حرفهای شما گوش میدهد؟

هوس و شهوت: انرژی بخش رابطه یتان می بـاشد. تمایل بـه بازگشت به منزل، تـنها برای كنار یار بودن - هوس فوریت ، شهوت و تمایلات جنسی، رمانتیك بودن، اشـتـیـاق برای در كنار هم بودن و رفع سریع موانع برای وصال میباشد - احساسات شدید -جاذبه جسمانی.

اكـنـون به ابعاد متفاوت عشق در شرایط وجود و یا فقدان سه خصیصه فوق در یك رابطه توجه كنید:

تعهد+صمیمیت و فقدان هوس: ایـن رابـطـه در خـطـر فروپاشی قرار ندارد اما نیازمند خلاقیت و انگیزه برای شعله ور ساختن مجدد عشق میباشد.

تعهد+هوس و فقدان صمیمـیت: ایـن رابـطه عذاب آور است - گـاهـی اوقـات انـگـیـزه شدیدی آنها را جذب یكدیگر میكند اما سرانجام به یاس و ناكامی منجر میگردد زیرا قادر به آن نمیباشند كه رابطه یشان را عمیق تر سازند. یا آنكه افكار،علایق و آرزوهای قلبی یكدیگر را بشناسند.

صمیمیت+هوس و فقدان تعهد: این رابطه یك شبه است-كشش و اشتیاق شدیدی حكمفرماست اما عدم امنیت از آنـكه رابـطـه تـا چـه مـدت دوام خـواهـد آورد هر دو فرد را مایوس میسازد. عشق رمانتیك.

صمیمیت و فقدان هوس و تعهد: علاقه.

هـوس و فـقـدان صـمـیـمیـت و تعهد: عشق شیدایی.

تعهد و فقدان صمیمیت و هوس: عشق تو خالی و راكد.

هوس+صمیمیت+تعهد = عشق كامل و مطلوب
حسن اسلامی بازدید : 16 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

پیامک حجاب و عفاف

 


پیامک حجاب و عفاف

تاریخ انتشار: چهارشنبه, 1392/04/05 - 12:53
حجاب و عفاف

ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که خویشتن را به چادر بپوشند.
سوره احزاب/ آیه59
.
.
.
گل عفاف، در بوستان حجاب می روید.
جواد محدثی
.
.
.
پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایى اوست.(1)
امام علی(علیه السلام)

.
.
.
حفظ چادر زخم ها را مرحم است
دست رد بر سینه نامحرم است
حفظ چادر التیام دردهاست
سد محکم در بر نامردهاست
روز حجاب و عفاف گرامی باد.
.
.
.
حجاب زن برای طراوت و زیبایی اش مفیدتر می باشد.(2)
امام صادق(علیه السلام)

.
.
.
بیا فکر کنیم حجاب محدودیت است، من آزادانه عاشقت هستم ای زیباترین محدودیت دنیا...
روز حجاب و عفاف گرامی باد.
.
.
.
ای خواهر دینی ام!
چادر سیاهی که تو را احاطه کرده، از خون سرخ من کوبنده تر است.
شهید عبدالله محمودی
.
.
.
هدیه شوهر به همسر خود، از عوامل افزایش پاکدامنی زن است.(3)
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)
.
.
.
در امور خویش سرگردان مشو
نو عروس چشم نامحرم مشو
خواهر من قلب مهدی خسته است
از گناه ماست که او رو بسته است
روز حجاب و عفاف گرامی باد.
.
.
.
بهترین زنان شما، زنی است که برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند.(4)
پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)
.
.
.
مادرم
زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن،
زمان تشیع و تدفینم گریه نکن،
زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن؛
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را.
شهید سعید زقاقی
.
.
.
نگاه به نامحرم تیری از تیرهای شیطان بر قلب انسان است.(5)
امام صادق(علیه السلام)

حجاب و شهادت
 
پی نوشت:
1- غرر الحكم(5820)
2- المستدرک، ج5
3-
من لایحضر الفقیه، ج ۴، ص ۲۸۱
4- بحارالانوار، ج 103، ص 235
5- من لا یحضره الفقیه، ج ۴، ص

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از قالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 5,635
  • کدهای اختصاصی